Sunday, January 17, 2010

kembali bercerita...


Ni gambar aku masa aku jadi Laison Officer (LO) 1 januari hingga 3 januari 2010. Aku jadi LO kpd student UIAM untuk Malaysian University Robot Competition (MURoC) . Syud, kak J, abg mail, hawa dan fathiah antara org yg dapat aku kenal masa pertandingan tu. Aku jugak dapat jumpa intan (kawan baik aku masa sekolah menengah dulu). Excited jumpe kawan lama..hahaha...tapi gambar intan tidak diletakkan disini. sebab.....

gambar x cantik..sorry ye...


gambar bersama pelajar UIAM
dari kiri : hawa, arina, fathiah, abg mail
atas : shud, kak j

bergambar bersama teman2
dari kiri : uya, arina, dayah, kak ainun, fatin, kak norin, thanis bawah : ecah, atun



~~berusaha untuk naikkan pointer sem ni....chayok2!!

1 comment:

Freshmen said...

Hey go on my blog, http://actionmovieupdates.blogspot.com/